WebLOADER adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
buradaki konunda https://www.r10.net/adsense-odemeleri...esinlesti.html 1500 tl civarı birşey benimkisi ya burada 15bin tl alanlar güle güle kullansın.1500 tl domain server borclar filan hemen bitiyor diyorsun.Burada ise passattan bahsediyorsun şimdi millet gaza gelip ladshkfhadsk.com net org domainlerini bile regler alimallah