Ödemeler geldi.
53
●3.766
- 24-05-2007, 15:24:38Üyeliği durdurulduodememi beklet secenegini 14unun gecesinde kaldirdim. yani lutfen odemelerimi aylik gonderin dedim.. velasil kelam,paramiz bugun yatmadi. yarin yatma sansi varmi?.. veya bendemi bi hata var.14u gecesi amerikada 15i mi oluyor acaba? bu sorularima cevp vericek musluman kardeshim yokmu?
- 24-05-2007, 15:32:02Morpheous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benimde yatmadı, ayın 23 ünde ödeme işlemde dedi... bursada iş bankasına ödeme alan varmı özellikle kovukçınar şubesi..
"ödemeler hangi isimden geliyor söyleyebilecek yokmu bankayı arayıp sorucam.." - 24-05-2007, 15:34:48Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Akbank, Banada Gelmemiş Bu Saate Kadar.
- 24-05-2007, 15:42:39CYBEЯAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"ÖDEME HANGİ İSİMDEN ve HANGİ ÜLKEDEN GELİYOR" - 24-05-2007, 15:54:37Üyeliği durdurulduhesabımda 320 $ var 180 ytl si yatmış neden bu kadar az yatmışş ayın 16 sına kadar olan para mı yatıyor sadece