• 24-05-2007, 11:19:41
    #19
    triangle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ayın 19'unda vergi olayını yaptım para yatmış
    valla o zaman google ın kendisi yalan söylüyor
    kurallar da 15 inden sonra olursa bir sonraki aya sarkar deniliyo
  • 24-05-2007, 11:22:22
    #20
    sınav sonrası güzel gitti akbank ödeme alındı tamam ...

    kur 1,312
  • 24-05-2007, 11:22:43
    #21
    Black adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla o zaman google ın kendisi yalan söylüyor
    kurallar da 15 inden sonra olursa bir sonraki aya sarkar deniliyo
    İnş Alırım Ama Umudum Az Bu Saate Kadar Geçmesi Lazımdı
  • 24-05-2007, 11:23:41
    #22
    hatta ayın 20'siymiş


    Gönderildi - ABD Etkinliği olmayan yabancı yayıncı



    Gönderildi: 20.May.2007
    Son güncelleme: 20.May.2007
  • 24-05-2007, 11:25:53
    #23
    hepimize hayırlı olsun arkadaşalr 4 aydır ödeme alamıyordum banka sorunu yüzünden toplu halde almak harika bir duygu
  • 24-05-2007, 11:27:11
    #24
    Allah'tan ban yememişsin
  • 24-05-2007, 11:27:44
    #25
    Üyeliği durduruldu
    vBDesTabe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya vergi bilgisidi ödeme beklemede diyordu benimde dalgınlıgıma gelmişti 15 gün hesabıma giremiyordum şehir dışında oldugum için bu sabah girdim herkesin geçti ödemeleri bi benim geçmedi :S
    Ozaman alamazsın tabi. Ayın 15'ine odeme beklemede girmişsin. ödeme listesi oluşturulurken senin ödemeyi es geçtiler hali ile. Neyse canım sıkma canını. Nasıl olsa öteki ay alacaksın. Hem senin yerine google biriktirmiş olur
  • 24-05-2007, 11:30:12
    #26
    tolgahat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ozaman alamazsın tabi. Ayın 15'ine odeme beklemede girmişsin. ödeme listesi oluşturulurken senin ödemeyi es geçtiler hali ile. Neyse canım sıkma canını. Nasıl olsa öteki ay alacaksın. Hem senin yerine google biriktirmiş olur
    evet biriktirsin biraz artık bu ay sıkışım haziranda acısını çıkarırım
  • 24-05-2007, 11:30:17
    #27
    Hayret bu ay erken geldi, hayırlı olsun alanlara.