Ozaman alamazsın tabi. Ayın 15'ine odeme beklemede girmişsin. ödeme listesi oluşturulurken senin ödemeyi es geçtiler hali ile. Neyse canım sıkma canını. Nasıl olsa öteki ay alacaksın. Hem senin yerine google biriktirmiş olur
evet biriktirsin biraz artık bu ay sıkışım haziranda acısını çıkarırım