valla ben yarın yatcak dıe bugun hıc bakmamıstım zaten sınavlardan derslerden aklıma bıle gelmedı az önce baktım para yatmıs hayırlı harcamalar ne dıyelım
Herkez Ayni Tarihtemi Aliyor parasini benimde iş Bankasi. Bakmadim daha Doğrusu Paranin yattiğina dair GoogLe hesabimizdan para kesilmesi Lazim değilmi Yada. E-mail gelmiyormu.. | bilmiyorum Pek bilgilendirirmisiniz |.