odememi beklet secenegini 14unun gecesinde kaldirdim. yani lutfen odemelerimi aylik gonderin dedim.. velasil kelam,paramiz bugun yatmadi. yarin yatma sansi varmi?.. veya bendemi bi hata var.14u gecesi amerikada 15i mi oluyor acaba? bu sorularima cevp vericek musluman kardeshim yokmu?
benimde yatmadı, ayın 23 ünde ödeme işlemde dedi... bursada iş bankasına ödeme alan varmı özellikle kovukçınar şubesi..
"ödemeler hangi isimden geliyor söyleyebilecek yokmu bankayı arayıp sorucam.."