• 03-04-2007, 21:25:34
    #1
    arkadaslar mart aylarında 140$ yakın param vardı martta eft işlemlerimi onayladım,hallettim...ama pinim gelmemisti...pinim 2Nisanda geldi onayladım.gecen aydaki 140$ ımı bu ay nisan sonunda alabiliyormuyum?yoksa pinimi 2nisanda onayladım icin mayis ayının sonuna sarkma oluyormu?bilen varsa bilgilendirirse çok sevinirim...
  • 03-04-2007, 21:28:13
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Nisanda Alırsın ..
  • 05-04-2007, 19:53:44
    #3
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar birde bişi sorcam ben.benim adensedeki bilgilerim başka ad üzerine eft hesab sahibi benim adım üzerime bir sorun çıkarmı onda.bide bu eft onaylama kaç gün sürer.yarın aççam garantiden bu iş için bi hesap bu aya yetişirse iyi olur valla.
  • 05-04-2007, 19:57:28
    #4
    Üyeliği durduruldu
    serverislem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar birde bişi sorcam ben.benim adensedeki bilgilerim başka ad üzerine eft hesab sahibi benim adım üzerime bir sorun çıkarmı onda.bide bu eft onaylama kaç gün sürer.yarın aççam garantiden bu iş için bi hesap bu aya yetişirse iyi olur valla.
    Forumu araştır biraz
    Bildiğim kadarı ile isimler farklı olursa olmuyor.
  • 05-04-2007, 20:12:15
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bakayım bi ama çok saçma ya adres vs herşey tm sadece hesab sahibi farklı olacak o kadar google buna neden karısıyorki ya
  • 05-04-2007, 23:08:16
    #6
    Üyeliği durduruldu
    kanka eminmisin gerçekten valla onu nasıl yapcam die düşünüyordum .şimdi alacaklı adı farklı google bilgilerinde oraya hesap bilgileri olarak kendiminkini yazssam olurmu şimdi
  • 05-04-2007, 23:14:31
    #7
    Üyeliği durduruldu
    eğer dediğinden kesin eminsen benim banka bilgilerini yazacagım oraya.yoksa hesabı açtıgım kişiye bi banka hesabı açtırcam mecbur..
  • 08-04-2007, 10:00:17
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Peki arkadaşlar bu Nisan ayı ödemeleri hangi aralıkta yapılıyor? Eft olarak. Hani ben acemiyim ilk defa alacam ya.
  • 08-04-2007, 15:18:19
    #9
    elite29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki arkadaşlar bu Nisan ayı ödemeleri hangi aralıkta yapılıyor? Eft olarak. Hani ben acemiyim ilk defa alacam ya.
    Ödemeler her ayın son haftası yapılır.Yani 24-28arası oluyor
    Eğer ayın 15'ine kadar eft olayını yaparsan bu ay sonu paranı alırsın