• 08-04-2007, 15:20:47
    #10
    Üyeliği durduruldu
    alabiliyosun paranı ad fark etmiyo hesaba ufak miktar kontrol icin atıyolar dogru hesabmı diye sonra sende giriyosun o parayı ay sonunda kazandıgın ücreti yatırıyorlar bu kadar...
  • 08-04-2007, 15:29:52
    #11
    Misafir
    Eğer 15 nisandan önce eft bilgilerinizi onaylarsanız bu ay sonunda ödemenizi alacaksınız.
  • 08-04-2007, 15:29:53
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Mart ayının kazancını Nisanın kaçında alacağız demek istemiştim. Tamam sağolun ben anladım sizi.
  • 08-04-2007, 15:35:39
    #13
    isim ve eft hesabı farklı olabilir kaygınız olmasın
  • 11-04-2007, 23:42:45
    #14
    Benim Şubat ayında 84$ ım vardı mart ayında 108$..nisan ayının sonunda ödememi almam lazım yani , bu ay almam lazım..hesabımda ise : Gelecek ödememi ne zaman alacagıma tıkladıgımda...:Ödemeniz gelecek ay için planlanmış. Bu ayın sonundan itibaren ortalama olarak 30 gün içerisinde ödemenizi göndereceğiz... arkadaslar bunun açıklaması nedir bilen varmı ??
    Mayıs ayındamı alınıcak ödeme yani...
  • 11-04-2007, 23:51:49
    #15
    Üyeliği durduruldu
    mart ayı sonundaki paran 100$ geçtiyse ödemeni alman gerekir.