arkadaslar mart aylarında 140$ yakın param vardı martta eft işlemlerimi onayladım,hallettim...ama pinim gelmemisti...pinim 2Nisanda geldi onayladım.gecen aydaki 140$ ımı bu ay nisan sonunda alabiliyormuyum?yoksa pinimi 2nisanda onayladım icin mayis ayının sonuna sarkma oluyormu?bilen varsa bilgilendirirse çok sevinirim...