Konu
ödemeyi alma..
08-04-2007, 15:18:19
#9
Varista
elite29 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Peki arkadaşlar bu Nisan ayı ödemeleri hangi aralıkta yapılıyor? Eft olarak. Hani ben acemiyim ilk defa alacam ya.
Ödemeler her ayın son haftası yapılır.Yani 24-28arası oluyor
Eğer ayın 15'ine kadar eft olayını yaparsan bu ay sonu paranı alırsın