ödemeyi alma..
14
●1.573
- 03-04-2007, 21:25:34arkadaslar mart aylarında 140$ yakın param vardı martta eft işlemlerimi onayladım,hallettim...ama pinim gelmemisti...pinim 2Nisanda geldi onayladım.gecen aydaki 140$ ımı bu ay nisan sonunda alabiliyormuyum?yoksa pinimi 2nisanda onayladım icin mayis ayının sonuna sarkma oluyormu?bilen varsa bilgilendirirse çok sevinirim...
- 05-04-2007, 19:57:28Üyeliği durdurulduForumu araştır birazserverislem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bildiğim kadarı ile isimler farklı olursa olmuyor. - 08-04-2007, 15:18:19Ödemeler her ayın son haftası yapılır.Yani 24-28arası oluyorelite29 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Eğer ayın 15'ine kadar eft olayını yaparsan bu ay sonu paranı alırsın

