• 15-04-2007, 19:37:36
    #37
    Üyeliği durduruldu
    aLp3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bu ay 1 hesabı doğrulatamadım 1 hesaptan ödeme alıcam sadece
    üzüldüm kankam ya

    olsun bir dahaki aya ikimizde x.xxx $ alırız
  • 15-04-2007, 19:38:24
    #38
    Üyeliği durduruldu
    Mack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    halen ödeme bekliyorum delircem
    hocam daha ödemeler başlamadıki
  • 15-04-2007, 19:42:05
    #39
    Misafir
    peep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üzüldüm kankam ya

    olsun bir dahaki aya ikimizde x.xxx $ alırız
    Yazık oldu google'a gelecek ay sömürcem

    xx.xxx$ alayımda tlf,pc ve arvat alacam kendime
  • 15-04-2007, 19:50:31
    #40
    Üyeliği durduruldu
    aLp3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazık oldu google'a gelecek ay sömürcem

    xx.xxx$ alayımda tlf,pc ve arvat alacam kendime
    <konu dışı>
    mazotta bir ytl olacakmı

    </konu dışı>
  • 15-04-2007, 19:57:20
    #41
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hesabı kapatılan varmı arkadaşlar dün ve bugün hiç görmedim dert yanan 2 gündür.

    eğer ban yemediyseniz 15inden sonra rahata kavuşabilirsiniz.sanırım bu ay 12 ve 13ünde atılanlar oldu sadece
  • 15-04-2007, 20:04:50
    #42
    Üyeliği durduruldu
    bu ay kurtuldum gelsin paralar banlanan arkadaşlara geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum üzülmesinler.
  • 15-04-2007, 20:54:23
    #43
    Misafir
    peep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <konu dışı>
    mazotta bir ytl olacakmı

    </konu dışı>
    Olm bu ayki parayı alamadım ya gelecek ay yüklü gelir

    Mazotu bilememde şehrazatın sülalesini partiye çağırcam 5000$ a
  • 15-04-2007, 23:41:50
    #44
    Üyeliği durduruldu
    peep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu ay kurtuldum gelsin paralar banlanan arkadaşlara geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum üzülmesinler.
    ne yani 15ini gectikten sonra banlanmiyormusun?
  • 15-04-2007, 23:47:21
    #45
    Ayın 15 inden sonra genelde banlanma olmaz olursada para hesaba yinede yatar