peep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
<konu dışı>
mazotta bir ytl olacakmı

</konu dışı>
Olm bu ayki parayı alamadım ya gelecek ay yüklü gelir

Mazotu bilememde şehrazatın sülalesini partiye çağırcam 5000$ a