aLp3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazık oldu google'a gelecek ay sömürcem

xx.xxx$ alayımda tlf,pc ve arvat alacam kendime
<konu dışı>
mazotta bir ytl olacakmı

</konu dışı>