• 17-03-2007, 16:36:11
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Mart Ayı ödemelerini alabilen varmı arkadaşlar ?
  • 17-03-2007, 16:37:22
    #2
    bu tarihte?
  • 17-03-2007, 16:38:12
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ayın 15nde gönderilmiyomuydu benmi yanlış öğrenmişim ?
  • 17-03-2007, 16:39:40
    #4
    23-25 arası yanlışın varr
  • 17-03-2007, 16:40:42
    #5
    normal gönderim tarihi 25. hafta tatilleri girince uzayabiliyor 1 - 2 gün.
  • 17-03-2007, 16:41:14
    #6
    Üyeliği durduruldu
    çok özür dilerim ben 15 i diye biliyordum silebilirmisiniz acaba başlığı
  • 17-03-2007, 16:43:10
    #7
    klasın bilmeyenler öğrenmiş olurr
  • 17-03-2007, 19:10:02
    #8
    Misafir
    Ayrıca mart ayı ödemesi değil şubat ayı ödemesi bu ay gelecek ödeme...Mart ayı ödemesini nisan 24-26 arasında alırsınız...
  • 17-03-2007, 19:11:55
    #9
    daha var be hocam. 10 gün var daha