dolardan yediğimiz darbe :) - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
dolardan yediğimiz darbe :)
32
●
2.943
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Adsense Ödemeleri
dolardan yediğimiz darbe :)
1
2
3
4
20-04-2007, 17:13:14
#28
Meksikalı
varsın düşsün be yav.
biz kaybedelim. 70 milyon kazansın.
21-04-2007, 00:40:42
#29
azgon
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
arada bende düşünüyorum diyorum kasıtlı oalrak neden google ödemelerine doğru dolar düşüyor.
21-04-2007, 01:20:34
#30
ATABEY
inş dahada düser hic gucenmem
kaybetcegım para ne
bız kaybedelım yeterkı dıs borc ödemelerı azalsın bıraz
21-04-2007, 01:22:01
#31
Alis
Üyeliği durduruldu
Zarar ?
ilginc ... neye gore kaar neye gore zarar..
22-04-2007, 00:21:26
#32
sverdlow
hep ödeme haftası düşüyor, merkez bankasının bize garezi var galiba.
01-05-2007, 11:21:03
#33
elite29
Üyeliği durduruldu
ayıp ya dolar 1,39 bile olmuş çok kötü kazık yedik
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler