Konu
dolardan yediğimiz darbe :)
21-04-2007, 01:20:34
#30
ATABEY
inş dahada düser hic gucenmem
kaybetcegım para ne
bız kaybedelım yeterkı dıs borc ödemelerı azalsın bıraz