dolardan yediğimiz darbe :) - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
dolardan yediğimiz darbe :)
32
●
2.943
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Adsense Ödemeleri
dolardan yediğimiz darbe :)
1
2
3
4
08-04-2007, 14:04:36
#19
karacoder
şu seçimler gelsinde fırlasın dolar.
08-04-2007, 14:06:09
#20
Labidu
Misafir
Doların çok çıkmasıda çok düşmeside iyi değil.1,5 ytl orta bence şuanki şartlara göre
08-04-2007, 14:11:43
#21
Simasher
Üyeliği durduruldu
****** adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Doların çok çıkmasıda çok düşmeside iyi değil.1,5 ytl orta bence şuanki şartlara göre
bizim paralar gelirken 1.5'un altına düşmesin yeter
14-04-2007, 09:52:43
#22
peep
Üyeliği durduruldu
rapozof adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
geldide senin haberin yok
versene lan pinimi
14-04-2007, 14:54:10
#23
elite29
Üyeliği durduruldu
haha şu an dolar 1,36 civarı galiba bu ara gene düşecek.. ama 25inin olduğu hafta çıkacakmış öyle duyum aldım.. Bizim gibi ihracatcılar zarar ediyor
TİM başkanı hiç iş yapamıyor arkadaşlar.. Becerip çıkarttıramıyor doları.
14-04-2007, 15:26:19
#24
Z.K.U.D
Üyeliği durduruldu
benim daha 21,12$ daha çoookkk var benim para birikene kadar dolar ortadan kalkar belki
14-04-2007, 15:41:05
#25
elite29
Üyeliği durduruldu
e tabi
dolar tedavülden kalkar ne ? dolar 1,37 imiş aslında şu sitenin tepesinde günlük dolar bilgisi olması lazım
16-04-2007, 17:54:55
#26
elite29
Üyeliği durduruldu
arkadaşlar dolar 1,3580 e kadar geriledi... Hükümet hiç adsensecileri düşünmüyor..
20-04-2007, 17:11:56
#27
elite29
Üyeliği durduruldu
dolar 20 nisan itibariyle 1,33 e kadar geriledi. zarardayız
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler