• 08-04-2007, 14:04:36
    #19
    şu seçimler gelsinde fırlasın dolar.
  • 08-04-2007, 14:06:09
    #20
    Misafir
    Doların çok çıkmasıda çok düşmeside iyi değil.1,5 ytl orta bence şuanki şartlara göre
  • 08-04-2007, 14:11:43
    #21
    Üyeliği durduruldu
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doların çok çıkmasıda çok düşmeside iyi değil.1,5 ytl orta bence şuanki şartlara göre
    bizim paralar gelirken 1.5'un altına düşmesin yeter
  • 14-04-2007, 09:52:43
    #22
    Üyeliği durduruldu
    rapozof adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geldide senin haberin yok
    versene lan pinimi
  • 14-04-2007, 14:54:10
    #23
    Üyeliği durduruldu
    haha şu an dolar 1,36 civarı galiba bu ara gene düşecek.. ama 25inin olduğu hafta çıkacakmış öyle duyum aldım.. Bizim gibi ihracatcılar zarar ediyor TİM başkanı hiç iş yapamıyor arkadaşlar.. Becerip çıkarttıramıyor doları.
  • 14-04-2007, 15:26:19
    #24
    Üyeliği durduruldu
    benim daha 21,12$ daha çoookkk var benim para birikene kadar dolar ortadan kalkar belki
  • 14-04-2007, 15:41:05
    #25
    Üyeliği durduruldu
    e tabi dolar tedavülden kalkar ne ? dolar 1,37 imiş aslında şu sitenin tepesinde günlük dolar bilgisi olması lazım
  • 16-04-2007, 17:54:55
    #26
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar dolar 1,3580 e kadar geriledi... Hükümet hiç adsensecileri düşünmüyor..
  • 20-04-2007, 17:11:56
    #27
    Üyeliği durduruldu
    dolar 20 nisan itibariyle 1,33 e kadar geriledi. zarardayız