Konu
dolardan yediğimiz darbe :)
08-04-2007, 14:11:43
#21
Simasher
Üyeliği durduruldu
****** adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Doların çok çıkmasıda çok düşmeside iyi değil.1,5 ytl orta bence şuanki şartlara göre
bizim paralar gelirken 1.5'un altına düşmesin yeter