haha şu an dolar 1,36 civarı galiba bu ara gene düşecek.. ama 25inin olduğu hafta çıkacakmış öyle duyum aldım.. Bizim gibi ihracatcılar zarar ediyor TİM başkanı hiç iş yapamıyor arkadaşlar.. Becerip çıkarttıramıyor doları.