• 20-04-2007, 17:13:14
    #28
    varsın düşsün be yav.
    biz kaybedelim. 70 milyon kazansın.
  • 21-04-2007, 00:40:42
    #29
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    arada bende düşünüyorum diyorum kasıtlı oalrak neden google ödemelerine doğru dolar düşüyor.
  • 21-04-2007, 01:20:34
    #30
    inş dahada düser hic gucenmem kaybetcegım para ne bız kaybedelım yeterkı dıs borc ödemelerı azalsın bıraz
  • 21-04-2007, 01:22:01
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Zarar ? ilginc ... neye gore kaar neye gore zarar..
  • 22-04-2007, 00:21:26
    #32
    hep ödeme haftası düşüyor, merkez bankasının bize garezi var galiba.
  • 01-05-2007, 11:21:03
    #33
    Üyeliği durduruldu
    ayıp ya dolar 1,39 bile olmuş çok kötü kazık yedik