Konu
dolardan yediğimiz darbe :)
21-04-2007, 00:40:42
#29
azgon
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
arada bende düşünüyorum diyorum kasıtlı oalrak neden google ödemelerine doğru dolar düşüyor.