şubat 26'da yapılan ödemelerde dolar kuru ortalama 1.38 den hesaplanmış ancak bu hafta bildiğiniz gibi dolar 1.46'yı bile gördü. şu aralar da zaten 1.44 falan. ülke ekonomisi için canımız feda fakat madem olacağı varmış keşke 1 hafta önce olsaymış benim bu işten zararım 400 ytl
bu hesaba gore 5000 dolar kaznamışsın sanırım aradakı fark 0,08 olduğuna gore e sende 400 zarar ettığıen gore boyle oluyor 5000 doalr için 400-ytl zarar pek bişi değil bence
açıckası duşmuş yukselmış pek ılgılemıyorum ben zaten 150 - 250 usd kazanıyorsun 5 ytl yukarı alsan nolur almasan nolur ...
Ben bu kadar kazanıyorum, havamı atarım demenin başka bir yolu mu bu (:
öyle bir amacım yoktu gerçekten,
ama sonradan düşündüm ki bu yanlış bir şey değil.
sonuçta hepimiz adsense'ten para kazanmaya çalışıyoruz.
hemen kötüye yormayalım.
ayrıca bu ay bariz bi şekilde hepimiz zarar ettik ve dile getirdim bu gerçeği.
ben sırf bu konuyu açabileyim diye dünya ekonomi piyasası bana kıyak geçecek değil ya