Ben bu kadar kazanıyorum, havamı atarım demenin başka bir yolu mu bu (:
öyle bir amacım yoktu gerçekten,
ama sonradan düşündüm ki bu yanlış bir şey değil.
sonuçta hepimiz adsense'ten para kazanmaya çalışıyoruz.
hemen kötüye yormayalım.
ayrıca bu ay bariz bi şekilde hepimiz zarar ettik ve dile getirdim bu gerçeği.
ben sırf bu konuyu açabileyim diye dünya ekonomi piyasası bana kıyak geçecek değil ya