Konu
dolardan yediğimiz darbe :)
06-03-2007, 18:31:32
#6
suvari1794
Üyeliği durduruldu
Alıntı
Ben bu kadar kazanıyorum, havamı atarım demenin başka bir yolu mu bu (:
ahaha koptum
ben ztn 100-150 arası bişe farkeden max 10ytl olur