• 24-10-2023, 10:10:34
    #1
    Merhaba arkadaşlar, daha önce hiç ödeme almamış bir adsense banka hesap bilgisi Ağustosta girildi Pin doğrulaması vs. yapıldı. Eylül ayında ödeme barajını geçti ve bu ay normalde 21'nde ödemeye girmesini beklerken hala bir hareket yok. Hesap hareketlerinde de ödeme gönderildiği yazmıyor. Acaba ilk ödeme olduğu için ay sonu falan mı yatıyor? Bilgisi olan var mı?
  • 24-10-2023, 10:22:49
    #2
    nrkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar, daha önce hiç ödeme almamış bir adsense banka hesap bilgisi Ağustosta girildi Pin doğrulaması vs. yapıldı. Eylül ayında ödeme barajını geçti ve bu ay normalde 21'nde ödemeye girmesini beklerken hala bir hareket yok. Hesap hareketlerinde de ödeme gönderildiği yazmıyor. Acaba ilk ödeme olduğu için ay sonu falan mı yatıyor? Bilgisi olan var mı?
    21-26 tarihleri arasında paranız yatar hocam.
  • 24-10-2023, 11:11:24
    #3
    Kurumsal PLUS
    Ödeme sorunları gidericini kullandınız mı?
  • 24-10-2023, 11:12:00
    #4
    Normal hesaplarda 21-22 si gibi ödeme hareketlerine düşmesi gerekmiyor mu? Yani kullandığım diğerler hesaplarımda öyle. Bu hesapta ilk ödeme olduğu için mi acaba böyle bir durum yaşıyorum?
  • 24-10-2023, 11:12:40
    #5
    Deniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme sorunları gidericini kullandınız mı?
    Bu nedir hocam bilmiyorum onu?
  • 24-10-2023, 11:13:53
    #6
    Kurumsal PLUS
    nrkn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu nedir hocam bilmiyorum onu?
    Linkten ödeme bekletme vs var mı diye bakın hocam

    https://support.google.com/adsense/w...10776446?hl=tr
  • 24-10-2023, 11:19:30
    #7
    Deniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme sorunları gidericini kullandınız mı?
    Deniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Linkten ödeme bekletme vs var mı diye bakın hocam

    https://support.google.com/adsense/w...10776446?hl=tr

    Hocam çok sağol baktım şimdi %75 ödeme eşiğine ulaştınız diyor ama şunu anlamadım, hesabımda belirtilen ödeme eşiğini geçtim oysaki ? Bu neden olabilir ?



  • 24-10-2023, 11:23:10
    #8
    Kurumsal PLUS
    [QUOTE=nrkn;1086186909]Hocam çok sağol baktım şimdi %75 ödeme eşiğine ulaştınız diyor ama şunu anlamadım, hesabımda belirtilen ödeme eşiğini geçtim oysaki ? Bu neden olabilir ?

    Yabancı adsenseyi bilmiyorum diğer ay içinde yapılır eğer ödeme yöntemi eklemiş iseniz eşiği geçmiş gözüküyor.



  • 24-10-2023, 15:11:33
    #9
    En iyisi sanırım
    21'inden sonraki hafta içi geçmiş oluyor ancak ödeme eşiğini geçmemiş olabilirsiniz.
    Default olarak minimum 200 TL ödeme eşiği mevcut.