[QUOTE=Deniz;1086186925]
Hocam çok sağol baktım şimdi %75 ödeme eşiğine ulaştınız diyor ama şunu anlamadım, hesabımda belirtilen ödeme eşiğini geçtim oysaki ? Bu neden olabilir ?
Yabancı adsenseyi bilmiyorum diğer ay içinde yapılır eğer ödeme yöntemi eklemiş iseniz eşiği geçmiş gözüküyor.
21'inden sonraki hafta içi geçmiş oluyor ancak ödeme eşiğini geçmemiş olabilirsiniz.
Default olarak minimum 200 TL ödeme eşiği mevcut.
Ödeme eşiğim 70 euro eylül ayı kazancım 642 euro aslında. 1 Ekimde bunu kesinleşmiş bakiyeye eklemişti.