[QUOTE=nrkn;1086186909]Hocam çok sağol baktım şimdi %75 ödeme eşiğine ulaştınız diyor ama şunu anlamadım, hesabımda belirtilen ödeme eşiğini geçtim oysaki ? Bu neden olabilir ?

Yabancı adsenseyi bilmiyorum diğer ay içinde yapılır eğer ödeme yöntemi eklemiş iseniz eşiği geçmiş gözüküyor.