Normal hesaplarda 21-22 si gibi ödeme hareketlerine düşmesi gerekmiyor mu? Yani kullandığım diğerler hesaplarımda öyle. Bu hesapta ilk ödeme olduğu için mi acaba böyle bir durum yaşıyorum?