• 01-12-2022, 15:04:21
    Hala ödeme gelmeyen var mı? Bana 25 kasımda mail gelmesine rağmen bankaya hala gelmedi. Ps Garanti Bankası
  • 05-12-2022, 11:05:20
    Arkadaşlar, ekim ayında yaptığım kazanç kasım 1 de kesinleşti. Fakat kasım ayında yapmış olduğum bu kazanç geçersiz tıklama nedeni ile hesaba 1 aylık bir ban getirdi. Ödeme kesinleşti ama hesabım 1 aylık ban yemişti. Kasım 21 de herkes ödemeleri alırken bana bir kuruş ödeme yatmadı. Banım 2 aralıkta kalktı ve bugün baktım o kesinleşen tutar hesabıma az önce yatmış. Bunun yanında kasım ayında yaptığım kazanç da ayrıca olarak kesinleşmiş, muhtemelen o da ödenecek.

    Hiç beklemediğim birşeydi bu. O yüzden mutlaka buradan arkadaşlara faydası olacak bir bilgi olabilir diye paylaşmak istedim.
    • blackcou06
    blackcou06 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 05-12-2022, 12:50:21
    halen ödeme alamayan var mı? herşey olması gerektiği gibi ancak bir türlü ödeme ulaşmadı bize.

    https://prnt.sc/KGjTKXWO39oT
    https://prnt.sc/spyf_vgUXncj
  • 06-12-2022, 02:14:03
    NeuStar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    halen ödeme alamayan var mı? herşey olması gerektiği gibi ancak bir türlü ödeme ulaşmadı bize.

    https://prnt.sc/KGjTKXWO39oT
    https://prnt.sc/spyf_vgUXncj
    aynı şekilde, 25'inde bankaya gönderildi diyor hala gelmedi...
  • 06-12-2022, 02:27:56
    bdurangg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı şekilde, 25'inde bankaya gönderildi diyor hala gelmedi...
    belki gelmiştir,banka bekletiyordur hocam parayı.ben daha önce bikaç defa yaşadım bunu...paranın gelmesi gereken hesabı hangi şubeden açtıysan,o şubeye bi sor gelen bi para var mı beklettiginiz diye.bankanın genel destek hatdı degil ama,şubeye sorman gerek.benim gelen parayı iş bankası kaç defa bekletti öyle,şube yakındı zaten geçerken bi ugrayıp paramı verin diyince hesabıma ekleniyordu.böyle bişeyde olabilir yani...
  • 06-12-2022, 02:36:07
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    belki gelmiştir,banka bekletiyordur hocam parayı.ben daha önce bikaç defa yaşadım bunu...paranın gelmesi gereken hesabı hangi şubeden açtıysan,o şubeye bi sor gelen bi para var mı beklettiginiz diye.bankanın genel destek hatdı degil ama,şubeye sorman gerek.benim gelen parayı iş bankası kaç defa bekletti öyle,şube yakındı zaten geçerken bi ugrayıp paramı verin diyince hesabıma ekleniyordu.böyle bişeyde olabilir yani...
    bana bakan özel temsilci var bankada aradım sordum bekleyen ödeme var mı diye yok demişti özel olarak sormam gereken bir metod var mı?
  • 06-12-2022, 02:38:17
    bdurangg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana bakan özel temsilci var bankada aradım sordum bekleyen ödeme var mı diye yok demişti özel olarak sormam gereken bir metod var mı?
    özel bi method filan yok bildigim hocam.dedigim gibi para gelmesi gereken banka hesabını açtıgım şube bikaç defa bekletmişti bu şekilde gelen adsense ödemesini.ben gidip,bekletilen bi ödemem var mı diye sorana kadarda hesabıma geçmedi para.para gecikirse direkt şubeye gidiyordum yine mi bekletiyorsunuz paramı diye.
  • 06-12-2022, 02:59:27
    -Enpara- yattı çok şükür
  • 06-12-2022, 09:46:50
    Ödemesi yattı görünüp de yatmayanlar muhtemelen kimlik doğrulamasına takılacaklar.
    Ülke maalesef artık gri listede olduğu için, ödemeyi yapan banka ödeme hesabının kimliğini ayrıca doğrulamak istiyor. (Google değil banka)
    Bu yüzden BANKA google'nın ödeme uyuşmazlık ekibine bu kişiye ödeme yapabilmem için bu kişinin kim olduğunu tam olarak bilmem gerekiyor çünkü bu kişinin ismine benzer bir isim kara listemde bulunuyor, o yüzden emin olana kadar ödeme yapmayacağım diyor. Google da sizinle iletişime geçip kimlik bilgilerini isteyecek. (Hesabın değil ödeme hesabına ait kişinin) Sonra bunları bankaya iletecek, banka da bakacak siz temiz birisiniz, ödemeyi size geçecek. Endişe edilecek bir durum yok.
    Ama emin olmak için google'da "ödeme gelmedi bildirimi" diye bir form var, onu doldurup sorabilirsiniz.

    Örnek Konu : https://www.r10.net/adsense-odemeler...-128515-a.html