belki gelmiştir,banka bekletiyordur hocam parayı.ben daha önce bikaç defa yaşadım bunu...paranın gelmesi gereken hesabı hangi şubeden açtıysan,o şubeye bi sor gelen bi para var mı beklettiginiz diye.bankanın genel destek hatdı degil ama,şubeye sorman gerek.benim gelen parayı iş bankası kaç defa bekletti öyle,şube yakındı zaten geçerken bi ugrayıp paramı verin diyince hesabıma ekleniyordu.böyle bişeyde olabilir yani...
bana bakan özel temsilci var bankada aradım sordum bekleyen ödeme var mı diye yok demişti özel olarak sormam gereken bir metod var mı?