bdurangg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynı şekilde, 25'inde bankaya gönderildi diyor hala gelmedi...
belki gelmiştir,banka bekletiyordur hocam parayı.ben daha önce bikaç defa yaşadım bunu...paranın gelmesi gereken hesabı hangi şubeden açtıysan,o şubeye bi sor gelen bi para var mı beklettiginiz diye.bankanın genel destek hatdı degil ama,şubeye sorman gerek.benim gelen parayı iş bankası kaç defa bekletti öyle,şube yakındı zaten geçerken bi ugrayıp paramı verin diyince hesabıma ekleniyordu.böyle bişeyde olabilir yani...