Arkadaşlar, ekim ayında yaptığım kazanç kasım 1 de kesinleşti. Fakat kasım ayında yapmış olduğum bu kazanç geçersiz tıklama nedeni ile hesaba 1 aylık bir ban getirdi. Ödeme kesinleşti ama hesabım 1 aylık ban yemişti. Kasım 21 de herkes ödemeleri alırken bana bir kuruş ödeme yatmadı. Banım 2 aralıkta kalktı ve bugün baktım o kesinleşen tutar hesabıma az önce yatmış. Bunun yanında kasım ayında yaptığım kazanç da ayrıca olarak kesinleşmiş, muhtemelen o da ödenecek.
Hiç beklemediğim birşeydi bu. O yüzden mutlaka buradan arkadaşlara faydası olacak bir bilgi olabilir diye paylaşmak istedim.