• 28-02-2007, 00:19:07
    #46
    Üyeliği durduruldu
    deli_dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herkes birilerine çatmış.
    gel bana çat senden başkası açmaz beni
  • 28-02-2007, 00:21:19
    #47
    uykum var msn den çatarım sana

    bende merak ettim ne oldu şu geri iade işi?

    sebep neymiş?
  • 28-02-2007, 00:22:56
    #48
    Üyeliği durduruldu
    deli dana usteki mesajları oku
  • 28-02-2007, 00:24:06
    #49
    Üyeliği durduruldu
    yaw saçmalık oglum olurmu böyle şey bir arkadaşımız güzel anlatmış banka hukukunu biliyor ve doğru konuşuyor. vadesiz mevduat hesabına hangi banka olursa olsun dokunamaz otamatik ödeme vermedigi sürece parayı geri çektiği an müşteri haklıdır. bankadan tazminatin kralini alirsin sağlam 1 avukat tut en fazla 1 milyar daha yedir sonra yat aşağı çek mersonu altına devam
  • 28-02-2007, 00:31:10
    #50
    Casey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaw saçmalık oglum olurmu böyle şey bir arkadaşımız güzel anlatmış banka hukukunu biliyor ve doğru konuşuyor. vadesiz mevduat hesabına hangi banka olursa olsun dokunamaz otamatik ödeme vermedigi sürece parayı geri çektiği an müşteri haklıdır. bankadan tazminatin kralini alirsin sağlam 1 avukat tut en fazla 1 milyar daha yedir sonra yat aşağı çek mersonu altına devam
    hocam google eft yaparkene ismi yanlış yazmış son ay banlanmadan önce hesap bilgilerini değiştirdim, googlede eft yaparkene ismi önceki hesap bilgilerindeki ismi ve yeni hesap numarasını yazmış bankanın yapabilecegi bişey yok isim yanlış oldugundan parayı geri iade etmiş googleye.. mail attım google banlanan bir hesapla ilgili hiçbir işlem yapılmaz diye geri dönmüş..yani bankalıkta bir durum yok hesap banlandıgı içinde googlede ipnelik yapıyor..
  • 28-02-2007, 00:35:05
    #51
    ama genede bir avukata danışmakta fayda var çünki hesabımda para gözükmüş. ne olursa olsun bu parayı gönderdi google ve yanlış diye geri iade edildi tekrar göndermesi lazımdı, böyle bi durumdan belki bişeyler çıkabilir.. pek sanmıyorum ama
  • 28-02-2007, 01:03:48
    #52
    ya kardes sen git bi avukata danıs.zaten bu memlekette ne gelırse basa bılen birine danısıp fikir almadıgımızdan gelıyo.iyi lan valla ben reklam parası yatırdıgım adamlardan paramı gerı cekeyım.varmı öle sey.hadi benım hesabıma 1 ytl gonderde cekebılıyosan cek geri. madem öle işte böle denemesı bedava. ısteyen herkese hesap nosu vereyım 1 ytl deneme ücretı gonderın.cekebılıyosanız cekın gerı.yada ne bana gonderıyonuz kı.aynı işlemı kendı ailenızden birinin hesabında deneyın.acaba parayı gerı alabılıyomusunuz.turkıyede yazılan herseye ınanmıcaksın. halkbankasından hazine müstesarlıgından dıs ticaret mustesarlıgından ato dan tobb dan merkez bankasından bosuna staj belgesı almadım ben. hodri meydan yatır hesabıma 1 ytl al gerı alabılıyosan. benım hesabımdan kımse benım haberım olmadan 1 kurus alamaz.aldıkları an o bankaya bak ne işler acarım.su konuda surda kapansında kurtulak
  • 28-02-2007, 01:06:40
    #53
    Üyeliği durduruldu
    Finansbank - Bireysel Bankacılık / İnternet Bankacılığı

    tam komedi :) üstteki link var, ayrıca yaşadık işte hangi konudan bahsediyorsun sen, ben geri aldım, adam da geri almış daha neyi uzatıyorsun, aslında sana da göndermek ve o parayı geri almak güzel olurdu ama şube ters yerde be güzelim :)
  • 28-02-2007, 01:13:54
    #54
    kardesım anlamıyosun galıba.her bankanın calısma sistemı farklıdır.finansbank böyle calısıyo olabılır.buyur benım ısbankama 1 ytl gonder geri al ya.yanılıyosam dogruyu bana yasayarak göster.benımde basıma gelen olay bu.ben gerı alamadım paramı