ya kardes sen git bi avukata danıs.zaten bu memlekette ne gelırse basa bılen birine danısıp fikir almadıgımızdan gelıyo.iyi lan valla ben reklam parası yatırdıgım adamlardan paramı gerı cekeyım.varmı öle sey.hadi benım hesabıma 1 ytl gonderde cekebılıyosan cek geri. madem öle işte böle denemesı bedava. ısteyen herkese hesap nosu vereyım 1 ytl deneme ücretı gonderın.cekebılıyosanız cekın gerı.yada ne bana gonderıyonuz kı.aynı işlemı kendı ailenızden birinin hesabında deneyın.acaba parayı gerı alabılıyomusunuz.turkıyede yazılan herseye ınanmıcaksın. halkbankasından hazine müstesarlıgından dıs ticaret mustesarlıgından ato dan tobb dan merkez bankasından bosuna staj belgesı almadım ben. hodri meydan yatır hesabıma 1 ytl al gerı alabılıyosan. benım hesabımdan kımse benım haberım olmadan 1 kurus alamaz.aldıkları an o bankaya bak ne işler acarım.su konuda surda kapansında kurtulak