kardesım anlamıyosun galıba.her bankanın calısma sistemı farklıdır.finansbank böyle calısıyo olabılır.buyur benım ısbankama 1 ytl gonder geri al ya.yanılıyosam dogruyu bana yasayarak göster.benımde basıma gelen olay bu.ben gerı alamadım paramı