• 26-02-2007, 17:01:53
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sonuc oalrak paranı alabılecekmısın acaba merak edıyorum
  • 27-02-2007, 04:24:14
    #29
    jackal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sonuc oalrak paranı alabılecekmısın acaba merak edıyorum
    o parayı yasal faizi ile birlikte söke söke alır sadece biraz ugrasması lazım.avukat mahkeme vs vs
  • 27-02-2007, 06:35:13
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu konu çok fena karışmış abiler ablalar
    şimdi arkadaşımız parayı almışmı sonuç ne olmuş para nerede banka hangisi kim almış parayı neden almış
    herşey birbirine girmişkonuyu açan arkadaş cevabı yazsında kapansın konu bitsin
  • 27-02-2007, 06:49:56
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Hiçbirşeyi geri alamaz, bankacılık kurallarını öğrenin, ben birisine havale yapar, onu belli bir süre içinde geri isterim, bu kadar basit, burada konuşmanın bir anlamı yok, bu işler böyle yürüyor, adamlar paralarını geri istemiş, olay budur, kapandı o konu banka açısından.

    Bu arada harbiden ne tuhaf bankacılık sistemi var memlekette.
  • 27-02-2007, 07:35:01
    #32
    Üyeliği durduruldu
    cross adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiçbirşeyi geri alamaz, bankacılık kurallarını öğrenin, ben birisine havale yapar, onu belli bir süre içinde geri isterim, bu kadar basit, burada konuşmanın bir anlamı yok, bu işler böyle yürüyor, adamlar paralarını geri istemiş, olay budur, kapandı o konu banka açısından.

    Bu arada harbiden ne tuhaf bankacılık sistemi var memlekette.
    cross senin ki biraz mantik disi!

    Ben bir sirket ile anlasma yapmistim ve sirkete karsi iki YANLIS girisimde bulunduk karsilikli, ilk baslarda aylik ücreti 100 dolar olan ödemeyi otomatik hesabimdan cekmis posta ile gelen bildirgec'e göre bende bankaya gittim ve 100 dolar daha yolladim. Para bana ayni gün geri geldi, zaten ödeme yapilmis falan filan..

    Ve yine karsi tarafin yaptigi yanlis bir ödeme hesabima 1000 dolar gelmis ve ayni gün geri cekilmis. Anliyacagin, yanlislik olmus olabilir gerekcesiyle yatiranin geri cekme hakki en dogal hakkidir!

    Bu memlekette tuhaf olan bu olay degil, verilen yüksek oranda faizler ve hortumlama.. Hakli-Haksiz kavraminda cikarlarini devre disi birakinca neyin ne oldugunu anlarsin.
    Ben cikarlari ugruna birilerini elestirenden ve hakliymis gibi sah'a kalkandan nefret ederim!

    ban konusu elbette cok mühim, ancak gercekten hakli oldugunu düsünüyorsan konu uzmanlarina, avukatlara telefon acip danisirsin ve ihlal ettigin bir konu yoksa tazminati ile beraber epey bi para koparirsin.
    Ancak tembellige vurup karalama kültürümüz var, cok yazik!
  • 27-02-2007, 07:37:05
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    cross adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiçbirşeyi geri alamaz, bankacılık kurallarını öğrenin, ben birisine havale yapar, onu belli bir süre içinde geri isterim, bu kadar basit, burada konuşmanın bir anlamı yok, bu işler böyle yürüyor, adamlar paralarını geri istemiş, olay budur, kapandı o konu banka açısından.
    Bu arada harbiden ne tuhaf bankacılık sistemi var memlekette.
    Geri alamaz zaten. Banka bakıyo hesaba gelen para farklı isime gelmiş, hesap sahibi farklı, parayı geri yolluyor. Olay bundan ibaret.
  • 27-02-2007, 07:40:20
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Alternatif

    yanılıyorsun o konunun mantık dışı olduğunun bende farkındayım, aslına bakarsan bankacılık sisteminin tek açığı bu değildir, dolu var, mesela kredi kartlarıyla ilgili ama oraya kötü örnek olmasın diye girmiyorum, sonuç olarak para gitmiştir, dava da açsa, dilekçe de yazsa o parayı asla alamaz.
  • 27-02-2007, 08:39:30
    #35
    Baysal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geri alamaz zaten. Banka bakıyo hesaba gelen para farklı isime gelmiş, hesap sahibi farklı, parayı geri yolluyor. Olay bundan ibaret.

    evt. arkadaşın dedigi gibi banlanmadan önceki ay eft bilgilerimi değiştirmiştim, google eski hesap bilgilerimdeki isme ve yeni hesap bilgilerimdeki banka hesap numaramı yazmış.. bankada isim farklı oldugu için tekrar geri ödeme yapmış.. googleye mail ile ulaştım fakat banlandığım için ödemeyi yapmayacaklarını belirten mail yollamışlar.. neyse sağlık olsun acı koydu ama olsun
  • 27-02-2007, 22:22:44
    #36
    Ergun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evt. arkadaşın dedigi gibi banlanmadan önceki ay eft bilgilerimi değiştirmiştim, google eski hesap bilgilerimdeki isme ve yeni hesap bilgilerimdeki banka hesap numaramı yazmış.. bankada isim farklı oldugu için tekrar geri ödeme yapmış.. googleye mail ile ulaştım fakat banlandığım için ödemeyi yapmayacaklarını belirten mail yollamışlar.. neyse sağlık olsun acı koydu ama olsun
    yanlıs bılmıyosam bu zaten googleden ban sebebı oldugu için google haklı duruma gecerek paranı alır.benım demek ıstedıgım sey yanlıs bile yatırılsa senın istemın dısında kımse senın paranı alamaz.ama googlenın elınde kapı gibi belge var adsenseyı kabul sözlesmesı.sen adsenseye aykırı hareket ettıgın için paracıklarını alamadın.ve paran o belge sayesınde gerı cekıldı.eger ki bu olay farklı olsaydı söke söke yasal faizi ile paranı alırdın.

    bi dipnot daha var: ben bu maliye bölümünü sanırım bosuna okuyup bosuna hesap uzmanı olmusum eğer bu para benım olsaydı ve haksız sekılde parama el koysalardı bak ben o bankadan nasıl söke söke alırdım.alamazsın diyenlere ......