Kasım ödemeleri - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kasım ödemeleri
23
●
2.024
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Adsense
Adsense Ödemeleri
Kasım ödemeleri
1
2
3
01-12-2008, 10:33:08
#1
kubilay
panelde ödeme işlemde yazmasına rağmen hala ödeme yapılmadı, iş bankası kullanıyorum ne zaman gelir ödeme acaba? normalde sabah 9 da yatıyordu.
01-12-2008, 10:36:22
#2
Bad_Dream
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bende halen bekliyorum 3 gündür Ödeme İşlemde ama hala Ödeme Yapıldı yazmadı,bekleyeceğiz galiba
01-12-2008, 10:38:23
#3
Matias Delgado
Cuma dan yattı benimki (iş bankası) bir sorun olmasın?
01-12-2008, 10:39:53
#4
Bad_Dream
Matias Delgado adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Cuma dan yattı benimki (iş bankası) bir sorun olmasın?
:S anamm,ban mı yiycez ki acep,27 kasımdan beri ödeme işlemde yazıyor tık yok
01-12-2008, 10:53:56
#5
JivaL
Üyeliği durduruldu
benımde cuma yatmıştı
01-12-2008, 10:54:48
#6
PiEycPi
ödeme 2-3 gün önce yatmıştı
01-12-2008, 11:00:37
#7
Scorpion1
Bankayı arayıp durumu bildirin yapılması gereken eft vardı falan anlat durumu işte.
01-12-2008, 11:04:21
#8
Bad_Dream
27 Kas Ödeme işlemde
ödeme daha işlemde,adsenseden çıkıp bankaya EFT talimatı yollanmadı,şu vaziyette bankayı arasak birşey yapamaz,bizim sorunumuz bankada ile değil,adsense ile
01-12-2008, 11:18:49
#9
forumkasirga
Üyeliği durduruldu
ilk ödemem cuma günü aldım
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler