• 01-12-2008, 10:33:08
    #1
    panelde ödeme işlemde yazmasına rağmen hala ödeme yapılmadı, iş bankası kullanıyorum ne zaman gelir ödeme acaba? normalde sabah 9 da yatıyordu.
  • 01-12-2008, 10:36:22
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bende halen bekliyorum 3 gündür Ödeme İşlemde ama hala Ödeme Yapıldı yazmadı,bekleyeceğiz galiba
  • 01-12-2008, 10:38:23
    #3
    Cuma dan yattı benimki (iş bankası) bir sorun olmasın?
  • 01-12-2008, 10:39:53
    #4
    Matias Delgado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cuma dan yattı benimki (iş bankası) bir sorun olmasın?
    :S anamm,ban mı yiycez ki acep,27 kasımdan beri ödeme işlemde yazıyor tık yok
  • 01-12-2008, 10:53:56
    #5
    Üyeliği durduruldu
    benımde cuma yatmıştı
  • 01-12-2008, 10:54:48
    #6
    ödeme 2-3 gün önce yatmıştı
  • 01-12-2008, 11:00:37
    #7
    Bankayı arayıp durumu bildirin yapılması gereken eft vardı falan anlat durumu işte.
  • 01-12-2008, 11:04:21
    #8
    27 Kas Ödeme işlemde

    ödeme daha işlemde,adsenseden çıkıp bankaya EFT talimatı yollanmadı,şu vaziyette bankayı arasak birşey yapamaz,bizim sorunumuz bankada ile değil,adsense ile
  • 01-12-2008, 11:18:49
    #9
    Üyeliği durduruldu
    ilk ödemem cuma günü aldım