Konu
Kasım ödemeleri
01-12-2008, 10:33:08
#1
kubilay
panelde ödeme işlemde yazmasına rağmen hala ödeme yapılmadı, iş bankası kullanıyorum ne zaman gelir ödeme acaba? normalde sabah 9 da yatıyordu.