Matias Delgado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cuma dan yattı benimki (iş bankası) bir sorun olmasın?
:S anamm,ban mı yiycez ki acep,27 kasımdan beri ödeme işlemde yazıyor tık yok