Konu
Kasım ödemeleri
01-12-2008, 10:39:53
#4
Bad_Dream
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Matias Delgado adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Cuma dan yattı benimki (iş bankası) bir sorun olmasın?
:S anamm,ban mı yiycez ki acep,27 kasımdan beri ödeme işlemde yazıyor tık yok