• 01-12-2008, 11:26:06
    #10
    Ark.lar benimde halen hesabıma yatmadı para.
    Hiç böyle olmazdı. Bankayı aradım EFT vardı. halen hesaba geçmedi diye. Bankacı bekleyen hiç EFT yok dedi.
    Bu demek oluyor ki henüz EFT yapılmadı google tarafından. Ödeme işlemde yazısı var halen. Bugün onun yerinde Ödeme yapıldı yazması gerekiyor.
    Çok garip, ilk defa başıma geliyor böyle birşey.
  • 01-12-2008, 11:36:43
    #11
    edevrim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ark.lar benimde halen hesabıma yatmadı para.
    Hiç böyle olmazdı. Bankayı aradım EFT vardı. halen hesaba geçmedi diye. Bankacı bekleyen hiç EFT yok dedi.
    Bu demek oluyor ki henüz EFT yapılmadı google tarafından. Ödeme işlemde yazısı var halen. Bugün onun yerinde Ödeme yapıldı yazması gerekiyor.
    Çok garip, ilk defa başıma geliyor böyle birşey.
    google ayın 5 ine kadar bekle ondan sonra telaşlan diyor
    yani 3-4 gün daha bekle bence
  • 01-12-2008, 11:49:47
    #12
    ödemeler cuma günü yattı. Banka ile ilgili bir sorun olabilir
  • 01-12-2008, 12:18:25
    #13
    Bad_Dream adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    27 Kas Ödeme işlemde
    ödeme daha işlemde,adsenseden çıkıp bankaya EFT talimatı yollanmadı,şu vaziyette bankayı arasak birşey yapamaz,bizim sorunumuz bankada ile değil,adsense ile
    Bendede 27 Kasım Ödeme işlemde yazıyor hala. Ama 28 Kasımda yattı param. Adsenseden çıkıp bankaya EFT talimatı yollanmadı gibi kesin bir sonuç çıkartamayız bundan.
  • 01-12-2008, 12:44:39
    #14
    Bad_Dream adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    27 Kas Ödeme işlemde

    ödeme daha işlemde,adsenseden çıkıp bankaya EFT talimatı yollanmadı,şu vaziyette bankayı arasak birşey yapamaz,bizim sorunumuz bankada ile değil,adsense ile
    Sorunun banka ile adsense değil
  • 01-12-2008, 12:49:04
    #15
    benimkide yattı 1-2 gün bekleyin gelmezse bankayı falan ararsınız.
  • 01-12-2008, 13:15:24
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Scorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorunun banka ile adsense değil
    ads ile,Ödeme Yapıldı demedikçe bankanın bir faktörü yoktur...

    neyse uzatmayım...öğle arası param yatmış

    27 Kas Ödeme yapıldı - ayrıntılar
  • 01-12-2008, 16:32:18
    #17
    kriz kriz bankalar paraları kullanıyor
  • 01-12-2008, 16:40:23
    #18
    Bad_Dream adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    27 Kas Ödeme işlemde
    ödeme daha işlemde,adsenseden çıkıp bankaya EFT talimatı yollanmadı,şu vaziyette bankayı arasak birşey yapamaz,bizim sorunumuz bankada ile değil,adsense ile
    Ödeme işlemde yazdığında paralar bankanıza yollanmış olur