Ödemeyi Alabilrimiyim?
5
●576
- 26-10-2008, 22:57:46Üyeliği durdurulduArkadşlar şimdi 26 ekim saat 23:00 100 doları şuan aştım ilk defa alacağım ödeme eft bilgilerini yarın sabah versem birkaç kuruş bişi yollayacaklar ve bende bunu doğrulayacağım acaba bu ay bitene kadar eft doğrulama ücreti yollarlar mı bu ay içinde isteyebilirmiyim ki bir dahaki ayın sonunda alabileyim ?
- 27-10-2008, 00:05:09arkadaşım sen en erken (banka işlemlerini yaparsan) kasım'ın son haftasında ödeme alırsın. Çek ile alırsan çekin aralığın 15 ine kadar gelir ve 2009 da ancak paranı alırsın. Bilmem anlatabildimmiToxiC_Turk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-10-2008, 01:56:24Üyeliği durdurulduAnlattınimpossible03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yalnız kasımın ilk 15 inde yaparsam banka işlemlerini kasımın sonunda mı alabilriim yoksa aralığın sonundamı
ahh adsense
yada ahh şu paramı deseydim
Yalnız kasımın ilk 15 inde yaparsam banka işlemlerini kasımın sonunda mı alabilriim yoksa aralığın sonundamı