• 26-10-2008, 22:57:46
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadşlar şimdi 26 ekim saat 23:00 100 doları şuan aştım ilk defa alacağım ödeme eft bilgilerini yarın sabah versem birkaç kuruş bişi yollayacaklar ve bende bunu doğrulayacağım acaba bu ay bitene kadar eft doğrulama ücreti yollarlar mı bu ay içinde isteyebilirmiyim ki bir dahaki ayın sonunda alabileyim ?
  • 26-10-2008, 23:18:52
    #2
    evet buna benzer bi durumda bende var ayın 15 inden once 100 $ ı geçtim eylul ayı sonundakı bakiye 93,62 $ yazıyor hesapta acaba bu ay sonunda bende odeme alabilirmiyim.
  • 27-10-2008, 00:05:09
    #3
    ToxiC_Turk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadşlar şimdi 26 ekim saat 23:00 100 doları şuan aştım ilk defa alacağım ödeme eft bilgilerini yarın sabah versem birkaç kuruş bişi yollayacaklar ve bende bunu doğrulayacağım acaba bu ay bitene kadar eft doğrulama ücreti yollarlar mı bu ay içinde isteyebilirmiyim ki bir dahaki ayın sonunda alabileyim ?
    arkadaşım sen en erken (banka işlemlerini yaparsan) kasım'ın son haftasında ödeme alırsın. Çek ile alırsan çekin aralığın 15 ine kadar gelir ve 2009 da ancak paranı alırsın. Bilmem anlatabildimmi
  • 27-10-2008, 01:56:24
    #4
    Üyeliği durduruldu
    impossible03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşım sen en erken (banka işlemlerini yaparsan) kasım'ın son haftasında ödeme alırsın. Çek ile alırsan çekin aralığın 15 ine kadar gelir ve 2009 da ancak paranı alırsın. Bilmem anlatabildimmi
    Anlattın Yalnız kasımın ilk 15 inde yaparsam banka işlemlerini kasımın sonunda mı alabilriim yoksa aralığın sonundamı ahh adsense yada ahh şu paramı deseydim
  • 27-10-2008, 02:07:48
    #5
    benim soruma cevap verecek varmıdır (:
  • 27-10-2008, 07:22:07
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ayın 15 inden sonra yapılan işlemler yani bakiyeyi tamamlama felan bir sonraki aya devrediyor diye biliyorum bu durumda bu ay degilde oteki ayın sonunda alabileceksiniz ödemenizi