Konu
Ödemeyi Alabilrimiyim?
26-10-2008, 23:18:52
#2
Boxer
evet buna benzer bi durumda bende var ayın 15 inden once 100 $ ı geçtim eylul ayı sonundakı bakiye 93,62 $ yazıyor hesapta acaba bu ay sonunda bende odeme alabilirmiyim.