impossible03 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşım sen en erken (banka işlemlerini yaparsan) kasım'ın son haftasında ödeme alırsın. Çek ile alırsan çekin aralığın 15 ine kadar gelir ve 2009 da ancak paranı alırsın. Bilmem anlatabildimmi
Anlattın Yalnız kasımın ilk 15 inde yaparsam banka işlemlerini kasımın sonunda mı alabilriim yoksa aralığın sonundamı ahh adsense yada ahh şu paramı deseydim