arkadaşım sen en erken (banka işlemlerini yaparsan) kasım'ın son haftasında ödeme alırsın. Çek ile alırsan çekin aralığın 15 ine kadar gelir ve 2009 da ancak paranı alırsın. Bilmem anlatabildimmi
Anlattın

Yalnız kasımın ilk 15 inde yaparsam banka işlemlerini kasımın sonunda mı alabilriim yoksa aralığın sonundamı

ahh adsense

yada ahh şu paramı deseydim