Arkadşlar şimdi 26 ekim saat 23:00 100 doları şuan aştım ilk defa alacağım ödeme eft bilgilerini yarın sabah versem birkaç kuruş bişi yollayacaklar ve bende bunu doğrulayacağım acaba bu ay bitene kadar eft doğrulama ücreti yollarlar mı bu ay içinde isteyebilirmiyim ki bir dahaki ayın sonunda alabileyim ?
arkadaşım sen en erken (banka işlemlerini yaparsan) kasım'ın son haftasında ödeme alırsın. Çek ile alırsan çekin aralığın 15 ine kadar gelir ve 2009 da ancak paranı alırsın. Bilmem anlatabildimmi