• 30-10-2008, 23:41:40
    Çok şükür benim hesabada yattı para herkese hayırlı harcamalar
  • 31-10-2008, 00:04:52
    bana da geldi, hemde doları 1,65 den bozmuşlar
  • 31-10-2008, 00:22:43
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bişey sorucam bu ödeme raporuna işlenmeden gönderilmiyormu _ anadolu bank ve hayla hesap yatmadı eylül ayının .
  • 31-10-2008, 00:26:36
    Üyeliği durduruldu
    ShekiL041 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bişey sorucam bu ödeme raporuna işlenmeden gönderilmiyormu _ anadolu bank ve hayla hesap yatmadı eylül ayının .
    Öyle birşeyin olacağını sanmıyorum
  • 31-10-2008, 01:50:14
    dbi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    garanti olupta ödemesini alan varmı ?
    evet bugun yatmıs hesaba
  • 31-10-2008, 01:53:14
    ödeme hesapta 1,69 dan bozmuş banka
  • 31-10-2008, 09:38:38
    benimde ödemem hesaptaydı dün akşam... tesadüfen baktımda gördüm. garanti bankası istanbul kur 1.69
  • 31-10-2008, 10:31:10
    benim daha param yatmamıs garanti bankası umarım gün içinde yatar
  • 31-10-2008, 11:48:45
    bugun baktım para hesapta işbankası