• 22-10-2008, 14:55:19
    #37
    KafKars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu google acayip kur 1.50 bile olsa nedense 1.25 gibi rakamlardan hesaplıyor
    eft yapıldığı günkü kurdan hesaplanıyor. google o günkü kura karışamıyor, merkez bankasının o an ki kuru geçerli olur.
    sen parayı birkaç gün sonra çekiyorsan ve o süre içinde dolar yükseldi ise burda google'ın yapacağı birşey yok. Geçen ay araya bayram tatili girdiği için bu durumu yaşadık.
  • 22-10-2008, 15:00:49
    #38
    Ödeme işlemde dedigi andaki kuru alıyoruz bence.
  • 22-10-2008, 15:32:13
    #39
    google hesaplamıyoru ki o bankalarla alakalı olan bir şey.

    ödeme işlemde olduğu kurdan alırız. bu arada bu 25 hafta sonuna denk gelecek yani 3-4 gün daha $ yüksek durursa hani hiçte fena olmaz az para oynamıyor sonuçta

    1$=1,6231

    gözüm dolardan başka bir şey görmüyor bu sıralar
  • 22-10-2008, 19:41:23
    #40
    beyler hesap kesim tarihi geçen ay o zmn ki kurdan alıyoruz yani pek sevinmeyin
  • 22-10-2008, 20:09:17
    #41
    Herkes birşey söylemiş ama Google bunun cevabını vermiş sanırım.

    https://www.google.com/adsense/suppo...r&answer=15925

    EFT ödemeleri, Google'ın hesabından kesildiği gün çevrilir.

    Demiş.

    Google'un hesabından para ne zaman kesiliyor sorusuna cevap vermemiz gerekecek

    Ödemenin işleme girdiği gün olması gerekiyor diye düşünüyorum.
  • 22-10-2008, 20:39:35
    #42
    KompLo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes birşey söylemiş ama Google bunun cevabını vermiş sanırım.
    https://www.google.com/adsense/suppo...r&answer=15925
    EFT ödemeleri, Google'ın hesabından kesildiği gün çevrilir.
    Demiş.
    Google'un hesabından para ne zaman kesiliyor sorusuna cevap vermemiz gerekecek
    Ödemenin işleme girdiği gün olması gerekiyor diye düşünüyorum.
    Yani kısaca ödeme işlemde dediğini gündeki kur bazı hesaplanacak
  • 23-10-2008, 11:46:13
    #43
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Paranın Google'ın hesabından kesildiği gün ödeme işlemde yazısının çıktığı gündür. Yani ayın 30u.
  • 23-10-2008, 13:34:14
    #44
    böyle giderse biz ödemeyi alasıya dolar 2000 lirayı bulcak
  • 23-10-2008, 14:54:02
    #45
    Ağustos ayında 40 Usd, Eylül ayında ise 70 Usd = 110 Usd. Ekim ayında ise 40 Usd. Bu ay sonunda alacağım bakiye 110 Usd mi yoksa 150 Usd mi arkadaşlar ?