Bende ilk defa iş bankasından eft ödeme alıcam Allah nasip ederse. Dolar yükselmesi bizim için iyi belki ama ülke ekonomisi için çok riskli ama birazcıkta olsa hepimizde sevinç vardır...Tahminen en geç 31 ekim cumaya kadar alırız diyorum sizin görüşleriniz nelerdir? İş bankası kesinti yaparmı eft'de bilgilenelim paylaşalım.
Herkese bol kazançlı günler
hep dikkat ediyorum ödemeler yaklaştıkca dolar düşüyor.evet ülke ekonomisi açısından iyi fakat benim ekonomim açısından kötü oluyor.hevesleniyorum ama sonunda hep hüsraaannnn
