• 17-10-2008, 22:17:28
    #1
    Merhaba arkadaşlar baktım kimse konuyu açmıyor ben bir el atayım dedim Bende ilk defa iş bankasından eft ödeme alıcam Allah nasip ederse. Dolar yükselmesi bizim için iyi belki ama ülke ekonomisi için çok riskli ama birazcıkta olsa hepimizde sevinç vardır...
    Tahminen en geç 31 ekim cumaya kadar alırız diyorum sizin görüşleriniz nelerdir? İş bankası kesinti yaparmı eft'de bilgilenelim paylaşalım.
    Herkese bol kazançlı günler
  • 17-10-2008, 22:22:02
    #2
    Konu erken olmuş sanki biraz. Her neyse 29 veya 30'u diye düşünüyorum. 31'ine kalmaz sanırım.

    Dolar fiyatları oldukça yüksek iyi rakam alacağız TL olarak ama buna bağlı olarak server ücretleri, domainler vs. pahalandı, hiç bişey farketmedi :S
  • 17-10-2008, 22:23:00
    #3
    çok erkenden açısın konuyu daha ödemeler işleme bile girmedi.Ayın 25inden sonra ödeme işleme girer daha sonra birkaç gun içinde de ödeme yatar.Dolar arttı.Bunun da etkisi iyi olacak ödemelerde.İş bankası hiç bir kesinti yapmaz, için rahat olsun.Adsense hesabında su an gördüğün ne varsa aynen alırsın
  • 18-10-2008, 02:13:58
    #4
    dolar düşer yaa hep dikkat ediyorum ödemeler yaklaştıkca dolar düşüyor.evet ülke ekonomisi açısından iyi fakat benim ekonomim açısından kötü oluyor.hevesleniyorum ama sonunda hep hüsraaannnn her neyse adsense olmasa ben webi bırakırım herhalde.tek para kaynağım o.umarım hayırlısıyla alırız ödemelerimizi.
  • 18-10-2008, 13:01:48
    #5
    Bu arada Eylül değil Ekim
  • 18-10-2008, 13:33:18
    #6
    Üyeliği durduruldu
    KompLo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu arada Eylül değil Ekim
    Ekimde Eylül ödemesi alınır
  • 18-10-2008, 14:03:22
    #7
    Ugur1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekimde Eylül ödemesi alınır
    Bak bunu ilk defa duyuyorum, 1 yaşıma daha girdim

    Genelde konular açılırken hangi ay para alıncağı baz alınarak açılır. Ben bunu kastetmiştim.

    https://www.r10.net/adsense-odemeleri...8-odemesi.html

    https://www.r10.net/adsense-odemeleri...odemeleri.html

    https://www.r10.net/adsense-odemeleri...odemeleri.html

    https://www.r10.net/adsense-odemeleri...8-odemesi.html

    Ama neyse, gereksiz bir ayrıntı olmuş, ben de gereksiz bir ayrıntıya dikkat çekmişim. Başlığa takılmamak gerek.
  • 18-10-2008, 14:18:30
    #8
    bence gelecek ayin basliginida simdiden parselleyin
  • 19-10-2008, 13:09:14
    #9
    bence 25-26 sına ödeme işlemde yazar 27 sine alırız inşş dolar düşmeden alsak ve dolar düşsee nolacak bu ekonomiii