Ugur1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekimde Eylül ödemesi alınır
Bak bunu ilk defa duyuyorum, 1 yaşıma daha girdim

Genelde konular açılırken hangi ay para alıncağı baz alınarak açılır. Ben bunu kastetmiştim.

https://www.r10.net/adsense-odemeleri...8-odemesi.html

https://www.r10.net/adsense-odemeleri...odemeleri.html

https://www.r10.net/adsense-odemeleri...odemeleri.html

https://www.r10.net/adsense-odemeleri...8-odemesi.html

Ama neyse, gereksiz bir ayrıntı olmuş, ben de gereksiz bir ayrıntıya dikkat çekmişim. Başlığa takılmamak gerek.