Ekimde Eylül ödemesi alınır
Bak bunu ilk defa duyuyorum, 1 yaşıma daha girdim
Genelde konular açılırken hangi ay para alıncağı baz alınarak açılır. Ben bunu kastetmiştim.
https://www.r10.net/adsense-odemeleri...8-odemesi.html https://www.r10.net/adsense-odemeleri...odemeleri.html https://www.r10.net/adsense-odemeleri...odemeleri.html https://www.r10.net/adsense-odemeleri...8-odemesi.html
Ama neyse, gereksiz bir ayrıntı olmuş, ben de gereksiz bir ayrıntıya dikkat çekmişim. Başlığa takılmamak gerek.