dolar düşer yaa

hep dikkat ediyorum ödemeler yaklaştıkca dolar düşüyor.evet ülke ekonomisi açısından iyi fakat benim ekonomim açısından kötü oluyor.hevesleniyorum ama sonunda hep hüsraaannnn

her neyse adsense olmasa ben webi bırakırım herhalde.tek para kaynağım o.umarım hayırlısıyla alırız ödemelerimizi.